שאלות ותשובות

כמובן. 

תוכלו לשלם לנציגנו במעמד המסירה

בהחלט, כל עוד זה בתוך איזורי פעילותינו תוכלו בתהליך הרכישה לבקש שהפריטים יאספו \ ימסרו למיקום אחר.

ניתן לעשות זאת גם מול שירות הלקוחות שלנו

את כל היסטוריית ההזמנות שלכם תוכלו לראות באזור האישי, וכמו כן תמיד אתם יכולים להתקשר לשירות לקוחות שלנו לקבלת מענה מהיר בנושא

אם וגילתם שחסר מוצר בחבילה ששלחתם, ראשית אנו מצטערים מראש.

יש ליצור קשר עם השירות לקוחות שלנו במיידי ואנו נטפל בזה בצורה הטובה ביותר

במעמד האיסוף נציגנו ישקול את שק הכביסה בנוכחותכם.

עד 5 שעות מזמן ההזמנה ניתן לשנות מיקום.

כנ"ל לגבי החזרה

סגירת תפריט
×

עגלת קניות

דילוג לתוכן