שאלות ותשובות

תוכלו לשלם באשראי דרך האתר או לחלופין באשראי או במזומן לשליח במעמד קבלת הפריטים.

 

בהחלט, כל עוד זה בתוך איזורי פעילותינו תוכלו בתהליך הרכישה לבקש שהפריטים יאספו \ ימסרו למיקום אחר.

ניתן לעשות זאת גם מול שירות הלקוחות שלנו

את כל היסטוריית ההזמנות שלכם תוכלו לראות באזור האישי, וכמו כן תמיד אתם יכולים להתקשר לשירות לקוחות שלנו לקבלת מענה מהיר בנושא

במעמד האיסוף נציגנו ישקול את שק הכביסה בנוכחותכם.

אם וגילתם שחסר מוצר בחבילה ששלחתם, ראשית אנו מצטערים מראש.

יש ליצור קשר עם השירות לקוחות שלנו במיידי ואנו נטפל בזה בצורה הטובה ביותר

עד 5 שעות מזמן ההזמנה ניתן לשנות מיקום.

כנ"ל לגבי החזרה

סגירת תפריט
×
×

עגלת קניות

דילוג לתוכן